Virus...Virus everywhere...
Virus...Kat mana-mana ada virus...Virus kecik...besar...visible yang invisible...Mana-mana pegi mesti ada virus...How do we get rid of them eh???Now my dearie computer is infected wif virus, called spyware...asyik2 menyibuk nak download into my computer...sickenin siah*ooopps*... Always need to click de cancel button...dah click nanti prompt lagi...irritatin siah*ooopps*...My hubby kata nak switchkan computer to save modelah nak delete all those virus that have been living inside my computer tapi until now janji tinggal janji...sedih beta*uuuhhukss*... dalam baik, beta pun dah terkena virus flu...tak pasal2 beta ada phlegm, cough n throat infection...Biler bersin, terkencing2 beta sampai kena pakai tuala wanita (sorry ar obscence sikit)...Dapatlah mc dok rumah dua hari...happy sungguh tak payah gi skolah...tak payah jumpa budak2...buku2...n especially de biggest virus yang dok at my school tu...Dat is one big sickenin virus siah *ooopps*. Since this is a family blog, u ppl won't find my swearin towards this virus, I've written it in another blog of mine, a blog where I can really thrash out all de vulgarities...de only thing I can in dis blog is: this virus niekan dah tua tu buatlah cara tua...kecik2 tak nak susahkan orang, dah tua menyusahkan orang pulak...Anyway at times I think havin virus is not always bad, its how we see n judge it...coz at times havin virus around us its actually a test to our endurance in life... Uuuhhhukk...uuuhhhuukkk...aduh sakitnya kerongkongku ini... mintak mc lagi ar... *wink-wink*