Wujud...Qidam...Baqa'...
Ni bukan nyanyi lagu sifat2 Allah...nie sebenarnya nak citer pasal citer wujud....ok, this post is not meant to promote the dvd...yesterday while bz markin compo paper, the topic abt ghost came up...why? Dont asked me...I just listened and joined in the conversation...actually I was more of a listener...yelah takde citer2 hantu nak contribute...dgr citer2 oranglah...then the story abt wujud 2 came up...So I asked, is it better than the first one??? U see, sometimes this Malay production eh, nak cepat2 dapat duit, diorang buat sequel tonggang-langgang. Oklah , orang yang duduk sebelah cakap lebih power then de 1st one...wah...apa lagi semalam jugak kasi tau hubby...tapi lepas tu lupa...then out of a sudden, hari nie boleh ingat nak beli...coincidently, we were sendin a fren to Telok Kurau after habis jalan raya, menyinggahlah ke Geylang to grab the DVD...invited our regular friendly neighbour to come over...
So how did the story go...??? Pernah tengok Entiti...exactly the same...
Kinda creepy hearing the mantra...u see, for every 'search', they will have this nyai of macan puteh descends to call out for these 'things'...n I hate it whenever the nyai called out the mantra...never failed to give me the goosebumps...this time round, the TAC team showed the existence in a different way...they responded to emails and these people who were disbeliever in the 1st place, actually took part this time round...apadah diorang nie...dah takde keje agaknya...nak tgk hantu sangat buat apalah...TAC team offered $500 for those you managed to last till 5am...I wouldnt want to waste my time just for the mere $500 buck...buat menyusahkan aku aje macam tu...mesti confirm kalah punya...buat apalah nak takut2kan diri sendiri...none of the participants lasted till 5am...nak buang tebiat agaknya nampak hantu masih boleh still nak duduk diam...Like all the participants, I will definately freaked out!!!
So for those people out there yg nak tgk citer tu, nak tgk bole tapi tgk sendiriklah eh...at ur own house, your own sound system, your own comfort zone...anda dipersilakan meminjam dvd tersebut, pinjamlah...